Distances līgums un rezervācijas (booking) noteikumi

1. Vispārīgā informācija

Šis ir distances līgums starp Zane Zolmane, Ropažu ielā 35-4, Rīga, e-pasts:mrszanezolmane@gmail.com, turpmāk — Pakalpojuma sniedzējs,
un klientu, kas veic rezervāciju un/vai pirkumu mājaslapā miegamamma.lv, turpmāk — Klients.

Veicot rezervāciju vai apmaksu, Klients apliecina, ka ir iepazinies ar šiem noteikumiem un tiem piekrīt.

2. Pakalpojuma raksturs

Pakalpojums ir izglītojoša un konsultatīva rakstura.
Tas 
nav medicīniska konsultācija, neietver diagnostiku vai ārstēšanu, un neaizstāj ārsta vai citu veselības aprūpes speciālistu konsultācijas.
Sniedzot pakalpojumu, tiek izmantotas profesionālas zināšanas par bērnu miegu un ģimenes labbūtību, taču Klients pats ir atbildīgs par iegūtās informācijas pielietošanu praksē.

3. Rezervācija un apmaksa

  • Klients var pats izvēlēties sev piemērotāko konsultācijas datumu un laiku, izmantojot mājaslapas rezervācijas sistēmu.
  • Lai rezervācija stātos spēkā, nepieciešama pilna priekšapmaksa.
  • Apmaksa tiek veikta ar maksājumu karti
  • Tehniski rezervāciju nodrošina platforma vCita un maksājumu pārvaldījumu platforma Stripe.
  • Pēcapmaksa nav pieejama.

4. Atcelšana, pārcelšana un atteikuma tiesības

  • Klientam ir tiesības atcelt vai pārcelt rezervāciju ne vēlāk kā 24 stundas pirms plānotās konsultācijas.
  • Lai atceltu vai pārceltu konsultāciju, Klientam jāsazinās ar Pakalpojuma sniedzēju, rakstot uz [e-pasts].
  • Ja atcelšana notiek vēlāk nekā 24 stundas pirms konsultācijas, samaksa netiek atmaksāta.
  • Ja Klients laicīgi atsauc konsultāciju, samaksa tiek atgriezta pilnā apmērā vai pēc Klienta izvēles — rezervācija tiek pārcelta uz citu datumu.
  • Pakalpojuma sniedzējs patur tiesības pārcelt konsultācijas laiku, iepriekš informējot Klientu un piedāvājot citu piemērotu laiku.

5. Atteikuma tiesības saskaņā ar likumu

Tā kā pakalpojums ir digitāli vai tiešsaistē sniegts konsultatīvs pakalpojums, Klients piekrīt, ka atteikuma tiesības netiek piemērotas pēc pilnas pakalpojuma saņemšanas (saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta 6. punktu).
Ja konsultācija vēl nav notikusi, Klients var izmantot savas atteikuma tiesības, kā norādīts iepriekšējā punktā.

6. Datu apstrāde

Pakalpojuma sniedzējs apstrādā Klienta personas datus tikai rezervācijas un pakalpojuma sniegšanas nolūkos, ievērojot Vispārīgo datu aizsardzības regulu (GDPR).
Plašāka informācija pieejama sadaļā “Privātuma politika”.

7. Strīdu risināšana

Ja rodas domstarpības, puses cenšas tās atrisināt savstarpēju sarunu ceļā.
Ja vienošanās netiek panākta, Klientam ir tiesības vērsties 
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.

Pēdējo reizi atjaunots: 10.10.2025